Akcje marketingowe powinny stanowić ważny element kreowania rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy zajmujemy się świadczeniem usług, produkcją czy sprzedażą. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mają finanse na utworzenie i utrzymanie własnych sekcji ds. marketingu, tymczasem mniejsze biznesy, które rzadko przeprowadzają akcje promocyjne, z reguły poszukują pomocy u zewnętrznych agencji marketingowych.
Agencja marketingowa – grupa specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta
Agencja reklamowa to ekipa kreatywnych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności pomocnych w marketingu. Dzięki współpracy z zawodowcami wspaniale orientującymi się zarówno w obszarze kampanii marketingowych w sieci (prowadzenie kont social media, klipy i animacje viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki użytkowej (w tym przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom kompleksową obsługę. Nowe marki mogą liczyć na przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i projektami akcydensów (papier firmowy, koperty czy wizytówki), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, iż zostanie ono prawidłowo zastosowane na etapie projektowania materiałów promocyjnych – plakatów, billboardów, stoisk targowych czy folderów. Agencja reklamowa napisze także interesujące, unikatowe teksty na stronę www firmy, a także opracuje strategię interakcji z odbiorcami za pośrednictwem popularnych portali społecznościowych, jak np. Twitter, Instagram i Facebook.
Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?
Oferta agencji reklamowej kierowana jest głównie do podmiotów, które nie dysponują własnym działem promocji. Jednak nie oznacza to, że to wyłączny model współpracy. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu istniejącego już w firmie zespołu zajmującego się promocją. Na przykład, jeśli nie ma on wprawy w przygotowaniu targów, spotkań z klientami bądź sympozjów, które najczęściej wymagają drobiazgowego planowania, takie zadania może wykonać agencja reklamowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie kompetentnej oraz zgranej grupy pracowników – należy zlecić jej organizację warsztatów integracyjnych lub opracowanie planu kursów. Na rynku funkcjonują tysiące agencji reklamowych, należy jednak wybierać te, które gwarantują dostęp do jak największego zespołu wykwalifikowanych ekspertów. Umożliwi to przekazanie wszelkich czynności reklamowych jednej agencjii w rezultacie – większy nadzór nad spójnością kampanii i wizerunku firmy.
Lokalizacja:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]