Biuletyn firmowy. Kompleksową pomoc specjalistów w tej dziedzinie uzyskasz w tym miejscu.
Gazeta firmowa to bardzo dobry sposób komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa, ale też działanie marketingowe. Zobaczmy więc, jakie artykuły można umieścić w takim biuletynie i czy warto się na to zdecydować.
Projekt gazety – gazeta firmowa
Gazeta firmowa może spełniać 2 funkcje. Kluczową jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o osiągnięciach, chwalenie się wzrastającymi osiągami, wywiady z przodującymi pracownikami. Takie biuletyny mają ogromne znaczenie dla działania całej korporacji, ponieważ świetnie motywują załogę. To powoduje, że pracownicy są bardziej skłonni do współpracy między sobą, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich rutynowe powinności przynoszą im więcej satysfakcji. Badania wskazują, że gazeta korporacyjna sprawia, że pracownicy chcą optymalizować swoje wyniki, poprawie ulega też atmosfera w firmie. Wielką zaletą jest również likwidowanie błędów komunikacyjnych między jednostkami, które są główną przyczyną sporów w wielu firmach. Korporacyjny biuletyn zapewnia także całkowitą przejrzystość planów przedsiębiorstwa.
Projekt gazety – dotrzyj do konsumentów i firm konkurencyjnych
Oczywiście korporacyjny biuletyn to także znakomita metoda marketingowa. Magazyn dociera do czytelników takich jak: kontrahenci, media, potencjalni inwestorzy, potencjalni pracownicy. Firmowy biuletyn dzięki temu spełnia cele promocyjne, zwiększa wyniki sprzedażowe oraz stanowi część profesjonalnego public relations. Planując wydawanie firmowego biuletynu powinniśmy przede wszystkim zebrać redaktorów i przemyśleć szatę graficzną. Można w tym zakresie skorzystać z usług fachowców (np. grafików projektowych), którzy stworzą projekt gazety, zaplanują ilość stron i zajmą się kwestiami technicznymi. gazeta korporacyjna na pewno osiągnie sukces.
Lokalizacja:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]