Szukasz więcej wiadomości o meblach eventowych w Krakowie? Doskonale trafiłeś! Wejdź w to miejsce.
Rozmaite eventy, zarówno te na świeżym powietrzu, jak i w zamkniętych obiektach, odbywają się w zasadzie codziennie. Ich planowanie nie jest już obecnie domeną większych korporacji czy miast. Częstokroć jednak, gdy mniejsze podmioty decydują się na przygotowanie jakiegoś wydarzenia okazuje się, iż nie posiadają stosownego sprzętu, a jego kupno na jednorazowe użycie jest jednym słowem nieopłacalne. W takim przypadku polecamy poszukać oferty wynajmu sprzętu eventowego.
Ogrodzenia, podesty, namioty eventowe – co można wypożyczyć?
W zależności od typu eventu ich realizatorom będą przydatne inne elementy, tym samym wypożyczalnie sprzętu eventowego muszą być gotowe na każdą ewentualność. Co zatem można od nich dzierżawić? Między innymi:
– namioty eventowe – niezbędne podczas wydarzeń outdoorowych. Można w nich umieścić garderobę, punkt informacji dla uczestników lub rozstawić stoły z przekąskami;
– meble eventowe – innymi słowy fotele, krzesła czy popularne w ostatnim czasie leżaki, z których wygodnie będzie gościom np. obserwować scenę, jak również wieloosobowe stoły biesiadne perfekcyjnie sprawdzające się na eventach, w czasie których oferowane są posiłki;
– nagłośnienie i akcesoria multimedialne – bez nich nie udałby się żaden event muzyczny ani toczący się na większej przestrzeni. Niezawodne głośniki to gwarancja, że każdy z uczestników usłyszy to, co dzieje się na scenie;
– podesty sceniczne – dzięki podestowi wszystko co się na nim dzieje będzie widoczne również dla gości znajdujących się w oddaleniu od sceny;
– ogrodzenia, barierki i bramki – moduły ochronne, ważne przede wszystkim na bardzo dużych imprezach plenerowych. Umożliwiają nadzór nad ruchem uczestników i separują scenę oraz przestrzeń przeznaczoną na zaplecze techniczne;
– oświetlenie – niezbędne w szczególności podczas wieczornych imprez outdoorowych. Zwiększa bezpieczeństwo gości i podświetla estradę, ale również może stać się częścią dekoracji;
– inne akcesoria, jak agregatory prądotwórcze, mównice czy nagrzewnice.
Jeśli rzadko organizujesz eventy i nie jesteś pewien, jaki sprzęt będzie do tego konieczny, szukaj propozycji wynajmu u firm, które za sprawą swojego wieloletniego doświadczenia w tym obszarze są w stanie udzielić wsparcia w zakresie organizacji danego wydarzenia. Pozwoli to z całą pewnością na racjonalizację poniesionych w związku z nim kosztów.
Lokalizacja:
event-factory s.c. Konrad Koper, Sebastian Godula
ul. Starego Wiarusa 22
31-263 Kraków