Robienie zakupów

Centrale telefoniczne

Liderami w branży centralek telefonicznych są Panasonic, Slican i Platan, które mają bardzo duże doświadczenie w produkcji centralek telefonicznych oraz szeroki wybór modeli tych urządzeń, które zaspokoją potrzebny najbardziej wymagającego biura.

Centralki telefoniczne – czy są niezbędne?

Centrala telefoniczna to zespół urządzeń przeznaczony do łączenia abonentów w sieci telekomunikacyjnej na czas, w którym następuje wymiana informacji. Centralki telefoniczne pozwalają zaoszczędzić czas osób dzwoniących, uprościć pracę przedsiębiorstwa oraz w wielkim stopniu zmniejszyć ponoszone koszty użytkowania. Każda centralka telefoniczna umożliwia przekazywanie na numer wewnętrzny rozmów przychodzących, wykonywanie rozmów wewnętrznych w firmie bez żadnych kosztów (w obrębie centralki) oraz dyskryminację połączeń wychodzących polegających na wyłączeniu wyjść na połączenia miastowe, międzymiastowe i komórkowe. Centrala daje możliwość przyznania każdemu aparatowi telefonicznemu wew. numeru dozwolonego, który pozwala na wykonywanie połączeń zewnętrznych. Posiada również możliwość zbierania danych, które są zapisywane w pamięci centrali dzięki czemu mamy możliwość sprawdzenia takich danych jak numer wewnętrzny i zewnętrzny, godzina rozmowy oraz przybliżony koszt.