Robienie zakupów

Pawilon handlowy – wizytówka Twojej firmy na targach

Pawilony są pomocne w każdej firmie handlowej. Mogą stanowić uzupełnienie sklepu stacjonarnego albo też być nadrzędnym miejscem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się w czasie giełd i podobnych wydarzeń, a prócz tego, dzięki łatwemu montażowi i mobilności, wykorzystuje się je np. do handlu w miejscowościach letniskowych czy na sezonowych wyprzedażach. Aby pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje zadania, winien być odpowiednio dostosowany do profilu działalności użytkownika. Na co więc zwracać uwagę przy jego doborze?

Pawilon handlowy – jak wybrać?

W ofercie producentów znajdziemy rozmaite typy przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami lub namiotowych. Te pierwsze wytwarzane są na przykład z drewna albo płyty obornickiej. Charakteryzują je względnie szybki montaż, aczkolwiek ich mobilność jest dużo mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są także od nich o wiele droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kas biletowych, portierni lub kiosków.

Pawilon namiot – dlaczego warto go posiadać?

Jeśli pawilon handlowy ma być raz za razem przestawiany lub priorytetem są dla nas koszty, najodpowiedniejszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego typu konstrukcje cechuje spora trwałość, będąca wynikiem zastosowania do ich produkcji wysokiej jakości tworzyw. Zarówno rury, z których wykonane są szkielety, jak i powłoki, są odporne na uszkodzenia mechaniczne oraz niekorzystne warunki atmosferyczne. To sprawia, że namiotowy pawilon handlowy, o ile będzie prawidłowo konserwowany, posłuży kilkanaście lat – także przy intensywnej eksploatacji.