WordPress okazał się w ciągu ostatnich kilku lat tak szeroko rozpowszechnionym systemem zarządzania treścią, iż liczbę witryn i sklepów internetowych tworzonych z jego zastosowaniem liczy się obecnie w setkach milionów. Częstotliwość korzystania z tego CMS-a powoduje, że strony postawione na WordPressie są popularnym celem ataków hakerów. W razie zawirusowania strony złośliwym oprogramowaniem, potrzebne jest czyszczenie […]
Strony internetowe w sieci
Nie zastąpi porady lekarskiej, ale dostarcza cennych informacji – portal zdrowia
W sieci da się nadzwyczaj prosto wyszukać informacje na dowolny temat. Internauci mają głównie słabość do odpytywania Google o kwestie medyczne, nierzadko wręcz poprzedzając ostateczną decyzję o wizycie u lekarza dniami surfowania po sieci z nadzieją na samodzielne znalezienie odpowiedzi na palący problem. Ale czy to dobry model stosowania wiedzy publikowanej na stronach o zdrowiu […]
Portal o ciekawych wydarzeniach i atrakcjach w Małopolsce
Pomimo, że województwo małopolskie jest jednym z najmniejszych w naszym kraju, ma ono sporo do zaoferowania zarówno turystom zza granicy, jak i z innych części kraju. Dzieje się tu wiele, dlatego zdarza się, że ciężko znaleźć coś dla siebie w natłoku wiadomości o bieżących eventach sportowych czy kulturalnych oraz godnych odwiedzenia atrakcjach w Małopolsce. Serwis […]
Kompleksowa analiza stron internetowych – audyt SEO
Audyt – podając za internetowym wydaniem Słownika Języka Polskiego PWN – to sprawdzenie przedsiębiorstwa, spółki czy firmy pod kątem rozmaitych aspektów, np. organizacyjnych i finansowych, jak również oszacowanie możliwości dalszego rozwoju. Czym, mając na uwadze powyższe, jest zatem audyt SEO? Jest to głęboka analiza strony www, oceniająca przeróżne jej elementy, jak prędkość wczytywania się strony, […]
Klienci szukają firm online – o pozycjonowaniu stron www Kraków
Wszechobecność internetu oraz prostota korzystania z niego w celu wyszperania potrzebnych usług i produktów przyczyniła się do tego, iż każda firma chce aktualnie być zauważalną w sieci. Rzecz jasna, samo postawienie strony www nie zagwarantuje, iż klienci do nas trafią – kluczowa jest bowiem widoczność na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania. Sporo małych firm, które świadczą […]
PBN – czym jest i jakie daje możliwości?
By konsument spostrzegł twoją działalność powinieneś nie tylko mieć stronę firmową, lecz także zadbać o jej widoczność na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony oraz to czy systematycznie pojawiają się na niej nowe wyczerpujące i pomocne dla klienta informacje. Ale nie wolno też zlekceważyć tzw. link buildingu, a więc pozyskiwania […]
Adres URL – jak powinien wyglądać? O przyjaznych URL-ach
Czy adres URL może być “przyjazny”? Czy istnieją dobre praktyki dotyczące tworzenia adresów URL, których zastosowanie może mieć wpływ na widoczność strony w wynikach wyszukiwania i zwiększenie współczynnika CTR? W tym artykule postaramy się odpowiedzieć na powyższe pytania. Czym jest adres URL i z czego się składa? Skrót URL (ang. Uniform Resource Locator) kojarzony jest […]
Błędy i ostrzeżenia w Google Search Console
Google Search Console to bezpłatne narzędzie, które jest wyjątkowo pomocne w diagnozowaniu problemów związanych z indeksacją stron. Przy jego użyciu możemy sprawdzić zarówno podstrony, które już znajdują się w wynikach wyszukiwania, jak i te, które jeszcze tam się nie pojawiły. Z GSC możemy również dowiedzieć się, dlaczego dany adres nie został jeszcze zindeksowany. Jak to […]
Wdrożenie sklepu WooCommerce – zadanie dla profesjonalisty
Masz firmę i chcesz rozszerzyć jej działania o sklep online? Jeżeli dysponujesz już stroną firmową na WordPressie, jak również jeżeli nie masz w ogóle strony internetowej i musisz zacząć od zera, sklep WooCommerce jest idealnym rozwiązaniem. Dlaczego warto stworzyć sklep internetowy WooCommerce? Ze względu na to, jak dużą popularnością cieszą się strony projektowane z wykorzystaniem […]
Wybór dobrej agencji SEO – Google podpowiada czym się kierować
Kiedy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, zapewne z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, by wyświetlała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. To oczywiste przecież, iż współcześnie widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu szereg klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją działalnością. Jak wobec […]