Strony internetowe w sieci Usługi

Kompleksowa analiza stron internetowych – audyt SEO

Zajrzyj w to miejsce, aby zamówić audyt strony internetowej.

Audyt – podając za internetowym wydaniem Słownika Języka Polskiego PWN – to sprawdzenie przedsiębiorstwa, spółki czy firmy pod kątem rozmaitych aspektów, np. organizacyjnych i finansowych, jak również oszacowanie możliwości dalszego rozwoju. Czym, mając na uwadze powyższe, jest zatem audyt SEO? Jest to głęboka analiza strony www, oceniająca przeróżne jej elementy, jak prędkość wczytywania się strony, kod strony, strukturę nagłówków, meta opisy i tytuły i wiele mniej i bardziej istotnych aspektów. Oprócz samego wyliczenia błędów oraz uchybień, w dobrym audycie SEO powinny być zamieszczone też wytyczne odnośnie rozwiązania wykrytych problemów.

Audyt SEO analizuje stronę www pod względem zgodności ze normami W3C, użyteczności, zawartości strony, jak również bezbłędności kodu. Oprócz tego sprawdzane jest też, czy strona jest przyjazna dla wyszukiwarek. Krótko mówiąc, audyt SEO zamawia się w agencji, by znalazła ona wszystkie dysfunkcje strony oraz – co kluczowe – zaproponowała rozwiązania, które pomogą je naprawić.

Darmowy audyt SEO nie odkryje wszystkich nieprawidłowości na stronie

Online znajduje się dużo narzędzi oraz stron, przy użyciu których można szybko i za darmo przeprowadzić audyt SEO strony www. Plusy takiego rozwiązania? Cena i szybkość. Wady? Całe mnóstwo. Okrojone dema lub też bezpłatne narzędzia z niewielką paletą opcji, nie są doskonałe. Jeśli już zauważą jakieś uchybienia na stronie, to na pewno nie wszystkie. Wiele problemów (między innymi w kodzie) uchwycić można tylko w trakcie analizy przeprowadzonej nie przez oprogramowanie, a przez człowieka.

Na audyt SEO wykonywany przez agencję czeka się zazwyczaj od kilku dni do ok miesiąca. Okres na przekazanie raportu powinien zostać wskazany w umowie podpisanej z firmą, która podjęła się jego zrealizowania. Audyt płatny pozwoli wykryć wszelkie istotne błędy występujące na stronie. Jeżeli strona została utworzona na platformie typu Magento czy Shoper albo na darmowym szablonie, to problemów do poprawy może być sporo. Kiedy witryna wolno się ładuje, a na ważne dla klienta frazy pojawia się daleko poza pierwszą pięćdziesiątką wyników wyszukiwania, to też są to znaki, że zlecenie zewnętrznej firmie SEO audytu jest odpowiednim pomysłem.

SEO audyt – co ujawni, gdy będzie przeprowadzony dokładnie

Rzetelnie przeprowadzony audyt SEO może ujawnić szereg wad strony, najczęściej:

  • brak bądź niewłaściwe połączenie z narzędziami Google (przykładowo Google Search Console),
  • powody słabej widoczności witryny na frazy kluczowe,
  • rzeczywista liczba zaindeksowanych podstron,
  • problemy z dostępnością witryny dla robotów,
  • poprawność kodu witryny,
  • nieprawidłowości w strukturze nagłówków,
  • niska jakość zawartości strony,
  • nieprzetłumaczone wersje językowe strony,
  • brak metadanych,
  • błędy strony w wersji na komórki, np. nieprawidłowe wyświetlanie się różnych elementów,
  • brak albo niekompletna wizytówka Google Moja Firma,
  • niska prędkość ładowania się strony w wersji mobilnej oraz desktopowej

.

Lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]